Log inRegister
Add a Review

Norton.com / CS CA

United States

Consumer reviews about Norton.com / CS CA

clive121
Dec 27, 2011

Unsolicited "renewal" of norton product!

how do i download norton 360

Di Croucher
Jan 4, 2012

Unsolicited "renewal" of norton product!

My Credit Card has been charged GBP39.99 for Automatic Renewal of Nortons security-even though this was cancelled six months ago-I do not think I stand a chance of getting a refund-as I am still waiting for the refund on last years cancellation
There seems no way of getting in touch with them-the telephone Number on there receipt is useless as you just get a recorded message saying not available,

James Halleck
Jan 5, 2012

Unsolicited "renewal" of norton product!

I was e-mailed by Norton that my Master Card will be automatically billed $29.99 on 1/2/12. The order number is AP120158807. My serial number is O004819368257. I do not authorize Norton automatically billing me. I wish to end my association with Norton after a virus infected two computers protected by Norton. James R. Halleck

Mr R Southard
Jan 19, 2012

Unsolicited "renewal" of norton product!

I recently had a computer failure and was unable to recover all my information/memory to my new computer. I no longer need Norton
protection on my new set up, but I am still locked into Norton annual renewal for my old computer which has been destroyed. How do
I get out of this renewal process when Norton takes annual renewal charges from my credit card account automatically...my Norton
account details were not recoverable from my old computer...How do I speak to Norton about this anomaly??. I do not want my
credit card to be debited for something I no longer need..

Iris Wilkinson
Feb 28, 2012

Unsolicited "renewal" of norton product!

I was not told by Norton that there was a charge for renwing my Norton product and it was not until I had been told by them that my bank account had been debited by £44.99 that I was made aware of the fee. I think this was underhand . I can not afford at this time to have this £44.99 deducted from my account. Please can Norton refund the payment. I no longer wish to continue with Norton products and wish to uninstall the present system.

derek sagar
Feb 11, 2013

Contract renewal

Dear Sirs,
Contract ref. AP218767606

You have advised me that by your automatic renewal service you will charge £64.99 for one further year's protection.
The contract which is about to expire was opened in February 2011 for two years at a fee of £74.98. Can you now offer a two year contract at a similar fee, otherwise the present fee represents a huge increase; can you tell me how that is justified?

The comments from your customers published above make depressing reading, perhaps your customer service has now improved.

Yours sincerely,
Derek Sagar

derek sagar
Feb 11, 2013

Communication 'leakage'

I am surprised and deeply resent my query to Norton appearing on 'ReviewsTalk', amongst comments on the behaviour of US children in Walmart. Surely this linkage cannot be helpful and should be severed.

Derek Sagar

Opart
May 13, 2013

renew with a different package

My subscription will fall on May 18, 2013 and I want to renew but with a different package from the old one. What I want is Norton 360 licensed install 1 and no more Norton Virus Removal Assurance, if that is possible please let me know how much you will charge from me.
Many thanks,
Opart

Ricardo Martin
Dec 4, 2013

Descarga automática

En el mes de Octubre cargan en mi cuenta por renovación automática transacción AP188425113
Hacen un cargo en mi cuenta bancaria el 29/10/2013 por importe de 39,99€
El equipo me indica que la actualización finaliza a fin de este mes por lo que entro en "Mi cuenta" y solicito descargar la actualización de Octubre-2013
No se ha descargado, veo como si ya hubiese hecho 2 descargas y no es así.
Se trata de un ordenador nuevo que viene con Norton hasta fin de año y con McFee y supongo que se están peleando los programas.
Quiero tener Norton como antivirus, si es posible pero, ¿Qué hago?

mdeaustria
Jan 19, 2015

Conflicting renewal information

Norton has provided two different responses re. My automatic renewal and backup dates. Too confusing to handle in writing. I tried providing the info requested to get a telephone number -- number comes up for one second and disappears. So I try chat and keep getting robotic responses, and the chat person disappears when they either can't or don't want to address my question--happened three times. If Norton cannot handle information in an efficient and responsive manner, how can we trust the security and backup of our information with Norton? Then in response to my issue, I get a do not reply email apology that then requests me to follow the same means of contact that did not work! A most frustrating customer service experience that is leading me to another security provider.

Margot Fontayne
Mar 17, 2015

Margot Fontayne

I just renewed my Norton subscription 4/14/2016, for $49.99, I gave you a new credit card number, and a new password.
When I tried looking into my account, the new password was not excepted, and I noticed on your renewal notification, that
my subscription went on my old credit card #9219. It is okay, because the credit card is still active, but I hope that I will not be charged on two credit cards? Next time, I will use my new credit card, please take note!
Please look into this matter, I am waiting for your reply.
Thank you,
M. Fontayne

swede13
Sep 3, 2015

Renewal Status

I just received an email from you that began with "Now's the time to come back to Norton, etc.". Please be advised that on June 12, 2015 I purchased a renewal of Norton 360 for $89.99, Order Number AP1152546439 for which was paid from my credit card. Kindly verify that I am still covered as this is of great concern to me. I anxiously await your reply.
Thank you in advance for your anticipated cooperation. Grace N. Osterlund, 9/03/2015

Mr Robert Taylor
Mar 2, 2016

Mr Robert Taylor

Can you please explain an increase of almost 50% in my renewal of Norton 360 for 2016.
Product Serial Number. 3JR9V2MJJ6QF Urgent reply please.

d.don
Jan 6, 2017

Norton Auto Renewal

Hello. I recently have a new computer and do not have Norton on it. Due to auto renewal I have been billed $112.99 for Norton 360. I do not have the program to support this nor do I want it. Please let me know how we can resolve this problem. Order #AP1209975118 Serial# 49TFXBW2CJCW. You can reach me by phone at 1-519-354-4970 or contact the E-mail address above. Thank you.

Add a Review about Norton.com / CS CA

    Review Title
    Country
    City (optional)
    Address (optional)
    Phone (optional)
    Website (optional)http://
    Review text
    Attach photos (optional)
    Confirmation code

    Submit

    Recently Updated Reviews

    QLINK WIRELESS - Horrible in every way!
    I was sent my free phone the post office said it was...
    Egypt Post - Delayed parcel
    I sent a parcel from Canada post going to Egypt last March...
    JIM ADLER - Poor Service
    I hired Jim Adlers office 9-27-16. I was rear ended and...
    HERTZ ITALIANA SPA ROMA - reclamo
    Salve, sono Mauro Lugarini, vostro cliente in quanto...
    roommatestogo.com - roommatestogo.com Scam
    roommatestogo.com, 65 Wall Street, 8th Floor, Lower...
    privatequeensrooms.com - privatequeensrooms.com 1501 Broadway
    its a horrible nightmare to need a room for rent and to go...
    SHRI VIGNESH INDANE,DHANBAD,JHARKHAND - poor delivery service
    very poor service,delivery timing is worst....i faced this...
    nycharlemrooms.com - nycharlemrooms.com 1501 Broadway
    This place is a terrible mess. This nasty company run by...
    bronxbedrooms.com - bronxbedrooms.com 1501 Broadway
    if you are smart avoid totally bronxbedrooms.com they got...
    Inmans Auto Rescue - Thank You‼
    Very impressed with the help I received from James, job...
    Loancare Servicing Center Inc. - LOAN MODIFICATION
    I AM WITH EVERYONE HERE WE NEED TO START A LAWSUIT AGANST...
    Tammy Wong - Hotel not recognize our booking
    I really can't understand why all the payment I done...
    Tammy Wong - Hotel not recognize our booking
    I'm first time booked hotel using airasiago....
    brooklynbedrooms.com - room finding agency - All Doped Up Too!
    There’s an a room finding agency by the name of...
    roomsinqueens.com - room finder company Scam $$$
    There’s an a room finder company and its name is...
    TVLAND NETWORK - Bewitched
    Who comes up with the shows you play over and over, I love...
    TVLAND NETWORK - George Lopez
    George Lopez is the worst show on TV. As long as he is on...
    UEI - Scam
    I went to this school in 2007. They made it seem like it...
    Puretime Watch - puretimewatch.pw/ is a SCAM/FAKE
    Sent 209.40 thru western union to jason anderow with the...
    Country Club Dubai - Hell Cheaters
    Dear All, If you got a call from country club please...

    Share this site with others

         
          

    Recently Updated Reviews

    QLINK WIRELESS - Horrible in every way!
    I was sent my free phone the post office said it was...
    Egypt Post - Delayed parcel
    I sent a parcel from Canada post going to Egypt last March...
    JIM ADLER - Poor Service
    I hired Jim Adlers office 9-27-16. I was rear ended and...
    HERTZ ITALIANA SPA ROMA - reclamo
    Salve, sono Mauro Lugarini, vostro cliente in quanto...
    roommatestogo.com - roommatestogo.com Scam
    roommatestogo.com, 65 Wall Street, 8th Floor, Lower...
    privatequeensrooms.com - privatequeensrooms.com 1501 Broadway
    its a horrible nightmare to need a room for rent and to go...
    SHRI VIGNESH INDANE,DHANBAD,JHARKHAND - poor delivery service
    very poor service,delivery timing is worst....i faced this...
    nycharlemrooms.com - nycharlemrooms.com 1501 Broadway
    This place is a terrible mess. This nasty company run by...
    bronxbedrooms.com - bronxbedrooms.com 1501 Broadway
    if you are smart avoid totally bronxbedrooms.com they got...
    Inmans Auto Rescue - Thank You‼
    Very impressed with the help I received from James, job...
    Loancare Servicing Center Inc. - LOAN MODIFICATION
    I AM WITH EVERYONE HERE WE NEED TO START A LAWSUIT AGANST...
    Tammy Wong - Hotel not recognize our booking
    I really can't understand why all the payment I done...
    Tammy Wong - Hotel not recognize our booking
    I'm first time booked hotel using airasiago....
    brooklynbedrooms.com - room finding agency - All Doped Up Too!
    There’s an a room finding agency by the name of...
    roomsinqueens.com - room finder company Scam $$$
    There’s an a room finder company and its name is...
    TVLAND NETWORK - Bewitched
    Who comes up with the shows you play over and over, I love...
    TVLAND NETWORK - George Lopez
    George Lopez is the worst show on TV. As long as he is on...
    UEI - Scam
    I went to this school in 2007. They made it seem like it...
    Puretime Watch - puretimewatch.pw/ is a SCAM/FAKE
    Sent 209.40 thru western union to jason anderow with the...
    Country Club Dubai - Hell Cheaters
    Dear All, If you got a call from country club please...
         
     

    User Registration

    Already a Complaint Board member? Log in now.
    Username:
    E-mail address:
    Password:
    Code:

    User Registration

    A confirmation email was sent to "".
    To confirm your account, please click the link in the message.

    If you don't see the email in your Inbox, please check your Spam box.

    User Login

    Not a member of Complaint Board? Register now.
    E-mail address:
    Password:
    Forgot your password?
    E-mail address:
    Back
    Loading, please wait...
    Your password has been sent to the specified email address. Log in
    or connect with Facebook

    User Facebook Login

    Enter Username